Blandade bilder från Zoo i Hamburg (17/6-10)

Just nu hade jag hellst packat badkläder, leksaker och massa mat och åkt till stranden för att bada och sola med Johan och Lucas. Men jag är sjuk så än så länge har vi bara vart inne, jag har vart förkyld i 5 veckor till och från nu och idag är det lite värre.. Så nu har jag bokat en tid på vårdcentralen för att fixa nån mirakelmedicin för nu är jag jävligt trött på det här!! Lucas har även han blivit dålig, igår kväll fick han hög feber och det har han fortfarande.. Så han ska också med till vårdcentralen sen.

Så medans jag ligger här hemma och tycker synd om mig själv så tänkte jag passa på att lägga upp lite mer bilder från det Zoo vi var på i Hamburg. Hoppas ni inte tröttnar på djurbilder, det kommer andra resebilder också men jag vill gärna lägga in en del bilder från zoot.



Lamor






Dom hade satt stängsel runt en myrstack ;P






Lucas och jag gick in och klappade getterna :)






Det var roligt att klappa getter tyckte Lucas :)














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback