Shopping och bio i Göteborg!

Igår åkte Johan & Lucas till farmor & farfar i Ed. Jag och Lisa åkte till Göteborg vid 10 och kollade i affärer ett par timmar. Lisa köpte en del kläder till sig och present till Lucas. Jag köpte ett linne till mig, kläder till Lucas som han ska ha på sitt kalas och tre presenter till Lucas :)

Det blev även lunch på stan, jag åt en riktigt god talrik med färskpasta, kyckling och grön curry och Lisa åt en grillad smörgås med Kyckling och sallad.







Efter maten kollade vi i några fler affärer innan vi gick till biografen. Vi hade bokat biljetter på en tidig bio som började strax efter 4 så att vi inte skulle komma hem för sent. Vi såg såklart Beck - Levande begravd den var grymt bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback