NY KAMERA!!! :D

Äntligen har våran Nikon D5000 kommit!! :D Och jag är såå glaaad!!


Idag har jag & Lucas lekt hemma hela förmiddagen fram till att han somnade igen vid 11. När han hade sovit i drygt 1 timme så började jag laga mat, köttbullar och makaroner (som jag inte alls var sugen på..) Innan maten var klar så vaknade Lucas och strax efter så ringde min pappa och frågade om vi ville ha sallad från cactuz för han skulle köpa med sig det och åka till Sara och äta. Det lät mycket godare så det ville jag såklart :P Så när makaronerna var klara så la jag upp de på en talrik och la in i kylen så att vi kan äta det till lunch imorn istället :) Och så gick vi hem till Sara, kom dit kvart i 1 och strax efter det kom pappa med salladerna.

När maten var slut så lekte Ossi med pappas hund Maja innan dom gick igen. Jag och Lucas stannade hos Sara och lekte. Vid 5 kom mamma, Emma & Johan och Johan hade med våran nya kamera så då var jag ju såklart tvungen att slita upp kartongerna och prova den! :P Innan vi åkte ut till torp och köpte en kamera väska och lite mat. Nu är vi hemma, Lucas sover och lasangen står i ugnen. Så nu blir det mat och tv innan sängen.


Lite bilder från nya kameran, har ju inte lärt mig den än så bilderna är väl inte super.












Kommentarer
Postat av: Johanna

Jepp, den är tagen med nya kameran.

Ser att ni fått er nya med, så kul :)

2010-07-28 @ 22:27:14
URL: http://johannaliljaselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback