Söndag

Har inte skrivit så mycket på ett tag. Nu är iaf alla friska igen!
I helgen har vi vart hos Lucas farmor & farfar :) Har ätit god mat, busat med Lucas, sett på film och bara tagit det lugnt och haft trevligt! Innan vi åkte hem idag så tog vi en sväng på torp, fikade med mamma & Emma :) Och så provade jag ett par "Boyfriends" jeans på gina tricot, dom var ganska snygga faktiskt. Men innan jag köper dom (om jag ska köpa) så tänkte jag se om jag kunde hitta "Boyfriens" jeansen på hm och prova dom oxå. Hittade inte dom idag...


Nu ska jag se på någon film, Lucas sover redan och Johan sitter vid datan så jag får se om han vill lämna den och göra mig sällskap.



Lite bilder på en söt busunge!











Kommentarer
Postat av: Lisa

Fy vad söt han är!! Den lille friskingen :)

2010-02-01 @ 09:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback