TRÖTT

Idag är jag trött och seg, dessutom har jag träningsvärk och är stel i kroppen efter innebandyn igår. Men det går såklart inte att bara lägga sig ner och göra ingenting. Lägenheten måste städas! Kylskåpet är nästan tomt eftersom vi typ inte har vart hemma över jul & nyår, så då måste vi handla. Kul..

Dessutom är Lucas inne i nån skrik och gnäll period eftersom han inte kan ta sig dit han vill själv. Så det går inte att sätta ner honom en stund i gå-stolen medans man städar lite, för då blir han arg. Men han är så söt, för han har lärt sig att ta sig runt lite med gå-stolen så då åker han mot mig och sträcker upp armarna och vill upp ♥ Men eftersom jag har träningsvärk så blir jag rätt trött i armarna efter en stund när jag har gått runt med honom, så då sätter jag mig ner lite och så blir han rastlös igen. Nu har iaf Johan precis gett honom gröt så han är nöjd i gå-stolen nu. Får väl se hur länge han sitter där. Och vi får väl passa på att städa lite nu när han är glad.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback