Sjuk :(

Inget trevligt inlägg...


Igår kväll vid 8 så blev jag helt plötsligt illamående och yr, trodde att det berodde på att vi inte hade ätit någon mat. Så Johan lagade mat och jag mådde sämre och sämre, tvingade i mig lite lax och potatis i hopp om att jag skulle må bättre efter att ha ätit. Men det blev snarare värre och värre så vid halv 10 gick jag och la mig, kunde inte somna eftersom det kändes som om magen drog ihop sig och så frös jag så att jag skakade. Vid 10 kom Johan och la sig och efter en halvtimme så somnade jag, fick dock inte sova så länge för klockan 23,57 så vaknade jag av att jag var jättevarm, svettades och mådde jätteilla, satte mig upp och kastade mig över hinken som jag hade bredvid sängen för att spy.. Gick till toan för att hälla ut skiten och när jag la mig i sängen igen mådde jag bättre, tänkte att det kanske bara var det som behövde ut. Lucas vaknade och ville äta och när jag satte mig upp igen så blev jag yr igen.. Somnade om efter en stund och vaknade vid 2 igen för att behöva kasta mig över hinken.. När jag somnade så frös jag så att jag skakade och nör jag vaknade så var jag varm och svettades.. Vaknade igen vid 4 för att spy igen och efter det gick jag på toa och drack lite vatten. Efter det kunde jag inte somna, låg vaken i en timme typ fast det kändes som om det hade gått 3 timmar. Vid 6 vaknade Lucas för att äta igen och det var ganska jobbigt att sitta upp.. Men sen somnade han mellan oss och vi sov till 9 typ.


Johan tog ledigt idag så att jag ska få vila medans han tar hand om Lucas ♥ Han åkte även och handladelite filmjölk och nyponsoppa som jag ska försöka få i mig, nu sitter vi och ser på film som han hyrde och jag har ätit lite fil. Mår inge lika illa längre, men jag är helt slut och öm i kroppen..

Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

fy har du oxå åkt på magsjukan :( vincent å elin e oxå sjuka..



inge mer öppna nu asså

2010-01-22 @ 13:15:46
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Postat av: Lisa

Fy vad jobbigt! Hoppas inte Lucas blir smittad nu! Men du, du måste ändra bilden på Lucas till vänster, den är ivägen för texten :) kram

2010-01-22 @ 18:44:27
Postat av: Frida

Hörde att du blivit sjuk :( Inte bra! Hoppas att det snart går över!! Kyra!<3

2010-01-22 @ 22:48:10
URL: http://fridaaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback