Onsdag

Idag har jag, Johan & Lucas vart på julgransplundring i folkets park. Där var även mormor, morfar, Frida och Sara + typ 500 personer till. Vi köpte massa lotter, fikade och kollade på alla barn och föräldrar som dansade runt granen.
Efter det så åkte vi hem till mamma & Emma och åt god mat som Sara hade lagat, jättegott!!

Nu är vi hemma och ska se lite på tv, Lucas sover redan ♥ Dessutom är Elvis tillbaka!! Mysigt, nu ligger han i soffan bredvid mig och spinner ♥ sötkatt!



En tråkig sak som har hänt idag är att Lucas farmor har ramlat ute och hennes arm har gått ur led vid armbågen. Just nu är hon på sjukhuset här i uddevalla, hoppas att det går bra!!!




Men nu är jag lite trött på bloggen eftersom det krånglar med designen, så jag orkar inte skriva så mycket idag. Ska se på tv och mysa med Johan iställer.



Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

vi kanske kan gå å bada med små killarna nån dag :)

2010-01-07 @ 06:46:15
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback