Måndag

Igår började Johan jobba igen så jag och Lucas åkte ut till torp tillsammans med Emma, Frida & Sara. Emma kollade lite på vinterskor, men hittade tyvärr inga som hon ville köpa. Frida skulle in och byta en kortläsare till hennes kamera som hon hade fått i julklapp, men den visade sig fungera iaf så hon behövde inte byta den. Jag skulle bya ett linne som jag hade fått av mamma & Emma i julklapp, det var fel storlek på det tyvärr för jag hade velat ha ett sånt men det fanns inte kvar fler sånna. Så jag fick byta till en annan snygg tröja. Sara hade med sig massa presentkort ut till torp, men jag tror inte att hon köpte något.

Innan vi åkte därifrån så handlade vi mat. Jag & Lucas följde med hem till mamma & Emma dot även Johan kom. Vi fick god mat och satt och pratade tills vi åkte hem.




Lucas i sina fina kläder som han fick av mormor & bonusmormor
i julklapp :)






Han tar sig inte framåt än, men han ålar runt i en cirkel :)


Sötnos ♥







Kul att några har svarat på frågorna eller iaf sagt att dom fortfarande läser! :) Men det är många fler som läser bloggen enligt räknaren så svara gärna på frågorna ni som inte har gjort det, kul att veta vilka som läser bloggen. Ni behöver ju inte svara på alla frågor om ni inte vill, och jag behöver inte publicera svaren, skriv bara att ni inte vill bli publicerade under! :)

Fortsätt nu att kommentera! :) Kom gärna med förslag på vad ni vill att jag ska skriva om.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback