Måndag

Måndag igen, dagarna bara försvinner och Lucas växer och växer! Han springer runt i sin gå-stol och öppnar lådor och drar ut saker från bokhyllorna, busunge!
Idag blir det en lugn dag, johan jobbar och jag och Lucas är hemma och busar och myser. Är inte sjuk längre, men jag är fortfarande lite trött så jag orkade inte hitta på något speciellt idag. Ikväll ska vi iaf till mamma & Emma, Johan ska hjälpa dom med deras nya diskmaskin och så ska vi äta där :)

Hoppas jag inte är lika trött imorn iaf, för vid 11 ska vi till bvc för läkarkontroll. Och sen vid 5 ska vi till fotografen för att välja vilka kort vi vill ha på Lucas, kommer säkert inte kunna välja. Men vi får "bara" 4 gratis och det är tyvärr väldigt dyrt att köpa fler, hade velat köpa flera stycken att ha på väggen! Men 4 stycken får vi iaf :) så får vi väl se om vi kanske kan köpa något mer.


Nu sover Lucas så jag tänkte äta lite och se på tv en stund tills han vaknar.


Lägger in en bild på en tavla som jag har gjort till Lucas. Blev klar med den i torsdags. Blev ganska nöjd faktiskt :)





Kommentarer
Postat av: Frida

Guuud så fin den blev!! :D Avundsjuk till maximalt!

2010-01-25 @ 19:40:50
URL: http://fridaaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback