Lördag

På lördagen skulle jag egentligen gått på mykidoo träff hemma hos Melissa, men Lucas var grinig och gnällig på förmiddagen så jag kände att det var bäst för honom att vara hemma och ta det lugnt, och så hade jag ingen möjlighet att ta mig dit om jag inte gick och det var 18 minus ute och det var en bra bit (från göteborgsvägen till typ norrskolan).

Gick iaf ner en sväng på stan med Frida lite senare på dagen medans Lucas var hos sin mormor. Skulle testa ett par jenas på vero moda, men det fanns inte i min storlek :(


På kvällen badade jag & Lucas i mammas badkar :) Efter det somnade Lucas och vi såg på två filmer. Johan var kvar i Ed så vi sov hemma hos mamma igen :) Men jag sov väldigt dåligt, drömde massa konstigt och sen vid 4 på morgonen så ville inte Lucas ligga i sin säng längre så då la jag honom innanför mig i soffan. Den är inte så bred så jag låg på sidan och blev väldigt stel.




Lucas läser med moster Sara :)



Busunge i badet :)



Mys ♥

Kommentarer
Postat av: Natalie

Hej. Kikar runt lite, Lucas är så söt, d e så mysigt att bada med dom små. Fin blogg!

2010-01-11 @ 12:16:49
URL: http://minndy.blogg.se/
Postat av: Emma

Svar: Det var så lite så! :) Ojoj, är han redan 6 månader? :) vad fort tiden går alltså.



Puss<3

2010-01-11 @ 18:57:04
URL: http://xkiddown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback