Lördag

Idag mår jag bättre, är fortfarande trött men det är väl kanske inte så konstigt. Men jag mår inte illa längre och jag har ätit ganska mycket filmjölk och nyponsoppa idag. Tänkte äta något mer nu ikväll, någonting som är lätt för magen men ändå lite mer mat än bara filmjölk.

Idag har vi vart hemma och bara tagit det lugnt, sett lite på tv och busat med Lucas (jag orkar inte busa så mycket än, men Johan och Lucas har busat). Nu har jag & Lucas iaf precis badat i vårat nya badkar (eller nya och nya vi tog ner det från vinden) :) Det var mysigt, det var riktigt skönt att få tvätta sig lite efter att ha legat och frusit och svettats om vartannat sen natten mellan torsdag-fredag. Och Lucas tyckte att det var skoj att bada, han lekte med sina badleksaker :) (Ska bara säga att jag duschade och tvättade mig först själv innan jag spolade upp badvatten till mig och Lucas, så ni inte tror att Lucas behövde sitta i äckligt smutsigt vatten)


Nu sover Lucas så jag ska se om jag kan äta något. Ikväll ska jag & Johan se 2012 :) Hoppas det är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback