Ikea

Åkte ju till Ikea i fredags, vi kom dit vid 2 och började med att äta mat. Blev kvar i restaurangen i över en timme, efter det gick vi runt och kollade :) Köpte lite hörnskydd så att Lucas inte skadar sig och kontaktskydd så att han inte petar i kontakterna. Lite glas fick jag med mig hem oxå plus lite saker till paketleken. Dessutom fick Lucas en låda på hjul och en nätkorg till sina leksaker av sin mormor & bonusmormor. Och sängkläder till spjälsängen av gammelmormor & gammelmorfar :)


Johan åkte till Ed på kvällen så jag och Lucas åkte med hem till mamma & Emma för att sova där. Åt tacos och massa godis och så såg vi på tv. Lucas sov i sin nya resesäng som han har fått av min farmor :) (Ska ha med den till Italien) och jag sov i soffan.



Bilder från Ikea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback