13 januari 2010

Snabb uppdatering. Orkar inte skriva så mycket just nu. Sätter mig vid datan bara för att jag inte har något att göra för tillfället, men jag har ingen lust att göra nåt på datan heller egentligen.


Idag har jag och Lucas vart hemma och myst och busat, precis som resten av dagarna som gått denna veckan. Ibland behöver man lugna dagar oxå! Idag har jag & Johan vart tillsammans i 2 år & 9 månader ♥ Vi lagade god mat tillsammans och sen myste vi framför Ghost Whisperer med lite choklad!



Har även börjat lite på en ny design till bloggen, är inte klar än. Men tänkte lägga in en bild på headern som jag håller på med, ni får gärna säga vad ni tycker!!



(Klicka på bilden för att se den större!)





Kommentarer
Postat av: johan p¨

hej vilken bra och intressan blog du har

2010-01-15 @ 13:29:02
Postat av: johan purjo wallin

tack du är en stor förebilld till mig och massa andra ungdommar tack ska du ha tack och hej leverpastej :D

2010-01-15 @ 13:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback