TRÖTT

Jaä är hur trött som helst!! Har vart vaken sen klockan 6 imorse och igår kväll när vi skulle sova vid halv 11 så fick jag gå runt med Lucas en bra stund. Tror han hade ont i magen för han bara skrek och skrek. Ingenting hjälpte, inte mat, inte massage eller att gå runt och vagga heller. Gav honom iaf en alvedom efter en stund, han skrek en stund efter det med tillslut så lugnade han ner sig så att vi kunde lägga oss ner och efter en liten stund så somnade han mellan mig och Johan. Helt slut var han, stackars min lilla älskling!!

I vanliga fall så brukar vi inte gå upp försen halv 9 men idag var jag tvungen att gå upp klochan 6 för att vi skulle vara på sjukhuset klockan 8. Hade en synundersökning för Lucas, han skelar lite när han vrider på huvudet. Lucas låg kvar och sov medans jag gick upp och åt frukost och gjorde mig iordning, men han vaknade efter en stund så jag slapp iaf väcka honom.

Vi kom till sjukhuset strax före 8 och fick sitta i ett väntrum, fick inte komma in till läkaren försen 20 över 8... Där inne kollade hon på Lucas ögon en bra stund och Lucas var jätteduktig! Efter det fick han droppar i ögonen och så fick vi sitta i väntrummet 10 minuter till och då somnade Lucas. Efter 10 minuter fick jag väcka honom och så fick han fler droppar i ögonen och så fick vi sitta i väntrummet ytterligare en halvtimme, SUCK... Sen fick vi iaf komma in igen och då kollade hon lite till på ögonen och sa att hon inte kunde hitta något fel förutom att vänster ögat inte följer med helt när han tittar åt sidan. Så hon trodde att det var någon nerv eller muskel som gjorde att det blev så. Men vi skulle få en ny tid om några månader för att kolla igen. Men för övrigt så tyckte hon att allt såg bra ut.



Nu har vi äntligen kommit hem igen efter drygt två timmar på sjukhuset.. Ska ner och sätta på en tvätt och sen ska vi klä på oss alla varma kläder igen för att gå ner till stan för att möta Frida vid 12. Så ska vi ta bussen ut till torp :)




Världens sötaste och duktigaste!! ♥

Kommentarer
Postat av: Ida, Ludvigs mamma

Kanske är tänder på G?

Ludvig har skrikit sig igenom kvällarna här det senaste och nu ploppar tand efter tand upp. Så jag tänkte direkt på det när jag läste ditt inlägg. Men sen kan det ju självklart bero på andra saker också.

2010-02-04 @ 10:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback