Torp

Igår var vi ju på sjukhuset för synundersökning på Lucas. Efter det slängde jag i några tvättar innan vi gick ner till stan för att möta Frida, tog sedan bussen till torp och gick runt där en stund. Frida skulle lämna CV i lite olika affärer och så provade vi massa kläder. Jag köpte en kofta från Gina som hade kostat 199 men jag köpte den på rean för 49! :) Frida köpte en väst på rean, oxå för 49 kr. Lucas fick oxå lite saker, en keps och två pyjamaser från H&M. Blev även lunch på Mc-donalds, Lucas fick gröt :)

När vi kom in till stan igen så lämnade Frida några CV där oxå och så gick jag och hämtade korten på Lucas som var klara hos fotografen, JÄTTEFINA!! Johan kom och hämtade bilderna eftersom jag kände att jag inte skulle få med dom hem samtidigt som jag skulle köra vagnen. Och eftersom Johan inte hade bilstolen till Lucas med sig så fick vi gå hem, var ganska trött när jag kom hem efter att ha gått heeela dagen.

På kvällen badade Lucas och sen somnade han, Jag & Johan åt mat och såg på tv innan vi gick och la oss.





Lunch





Tuffing ♥







Nu ska jag & Lucas snart ner till stan för att möta Frida när hon slutar skolan. Sen ska vi gå till badhuset! :) Måste bara äta lite först, både jag & Lucas.

Kommentarer
Postat av: Frida

Fint jag håller tummen ;P hopas att jag får något jobb!!

2010-02-05 @ 22:38:53
URL: http://fridaaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback