Sjuk :(

Både igår och idag har jag & Lucas fått vara hemma eftersom jag är jätteförkyld :( Har jätteont i halsen, snuvig och kan knappt prata... Dessutom är jag sjukt trött..

Vi har bara myst och sett lite på film, Lucas har åkt runt i sin gå-stol en del och jag har försökt underhålla honom så mycket jag orkar. Igår kom mamma & Emma hit en sväng på eftermiddagen, Johan var på kurs så han kom hem senare än han brukar. Så Lucas fick busa lite med mormor & bonusmormor :) Det tyckte han var roligt eftersom jag hade vart så tråkig under dagen.
Idag har det inte vart så mycket roligare, lite film & mycket mys.





En bild från igår, vi har börjat ge Lucas välling på kvällarna nu. Så på kvällen äter han först välling och sen ammar jag lite innan han somnar och så ammar jag fortfarande på morgonen. Men annars äter han bara gröt, mat & fruktpure :)



Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

då kan vi bilda klubb vi har oxå sjuk stuga här hemma :(

2010-02-16 @ 15:51:21
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback