Götoborg & melodifestivalen!

Idag åkte jag, Johan & Lucas till göteborg :) Skulle kolla på kläder och ny tv. Jag köpte ett par "Boyfriend" jeans, ett grönt linne och en lila t-shirt, allt från H&M :) SUPERNÖJD!! Men det blev tyvärr ingen ny tv, får kolla på de igen någon annan gång.

Efter göteborg så åkte vi hem till mamma & Emma. Har ätit god mat och sett på Melodifestivalen. Trodde inte att det skulle vara några speciellt bra låtar med, men jag blev positivt förvånad för det var en del riktigt bra!

Tyckte bäst om
♦ Ola Svensson - Unstoppable

♦ Linda Pritchard - You´re making me hot-hot-hot










Vem tyckte ni bäst om i första deltävlingen i Melodifestivalen 2010??

Kommentarer
Postat av: Johanna

Noel har inte vart på badhuset ännu, men han älskar att bada hemma. Så jag gissar på att han kommer gilla badhuset han med :)

2010-02-07 @ 06:14:34
URL: http://johannaliljaselin.blogg.se/
Postat av: Lina

Du hittade aldrig jeansen i uddevalla? Är ju så sugen på dom jag också.

Btw, din "åldersräknare" ligger mitt i inlägget när jag kollar med bloglovin, får gissa mig till vad du skriver ;)

2010-02-07 @ 21:37:39
URL: http://www.adperpetuum.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback