101220

Igår va det en ganska lugn dag. Vi pyntade julgranen. Såg på julkalendern. Lekte med duplo. Johan & Lucas spelade bilspel på PS3. Vi satte upp den nya tavellisten och ljuslyktorna. Det var lite av dom sakerna som vi gjorde igår, städade lägenheten gjorde vi också.

Sen på kvällen vid 6 kom mamma & Sara och hämtade mig och så åkte vi ut till torp. Och jävlar vad mycket folk det var där, det stod bilar överallt även där man inte får parkera.. Men det hade man ju kunnat räkna ut när det bara är några dagar kvar till jul. Jag var iaf redan klar med alla julklapparna vilket är skönt, men mamma & Sara hade några kvar så vi gick runt och kollade lite i affärer. Blev även några saker köpt men vad kan jag inte skriva här. Sen handlade vi mat innan vi åkte hem igen. Johan och Lucas hade haft besök av Carina & Roland, men jag hann inte träffa dom eftersom jag va på torp. Och Lucas sov redan när jag kom hem..
På kvällen såg jag & Johan första avsnittet av "Morden i Sandhamn".




Såhär fint blev det med den nya tavlelisten och ljuslyktorna,
vad tycker ni? :)



Fixade även med min nya kalender, skrev in alla födelsedagar och satte in kort i plastfickorna :)

Framsidan

Andra sidan

Tredje sidan

Och fjärde sidan :)



Igår var det ju dessutom beräknad förlossning för Emma & mammas bebis, men ingen bebis har kommit än. Får se hur länge den lilla vill stanna kvar i magen, det är många som längtar efter att h*n ska komma nu iaf!!

Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

va fint det blev :)

2010-12-21 @ 09:00:52
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Postat av: Lina

Blev verkligen jättefint! :)

2010-12-21 @ 10:47:23
URL: http://www.adperpetuum.se
Postat av: Sandra & Novalie

Gud va fint det blev.. Vem är det som gifter sig på tavlan?



Och vilken fin kalender.. Mysigt med Lucas små täckningar i den :)



Kraam

2010-12-21 @ 11:36:36
URL: http://mammasandraa.blogg.se/
Postat av: Sandra & Novalie

Sv: Oj.. förlåt.. trodde ni gifte er där för att ni var så fint klädda :) skäms haha..

2010-12-21 @ 14:46:34
URL: http://mammasandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback