101217

Nu ska jag strax gå och lägga mig, har vart uppe sen klockan 5 (!) imorse.. Då vaknade Lucas och tänkte absolut inte gå och lägga sig igen, han skulle leka med sina bilar..

På morgonen efter frukost och julkalendern så lekte vi och så slängde jag ihop en liiiten trolldeg som vi tryckte Lucas hand i och så brände vi trolldegen i ugnen. När Lucas hade sovit på förmiddagen så gjorde vi oss iordning och tog bussen till torp tillsammans med min mormor :) Vi började med att äta lunch och sen gick vi runt och kollade på julklappar, jag köpte min sista julklapp!Vi gick runt på torp i drygt 4 timmar och kollade, blev en fika också. Lucas fick en hamster av gammelmormor, ingen riktig hamster men nästan :P Haha ne men det var en sån där leksakshamster på hjul som åker runt på golver och gör konstiga ljud, den tyckte Lucas va skoj :)

Sen kom Johan och hämtade oss och så åkte vi hem till mormor och morfar och åt mat. Johan hjälpte morfar med hans nya dator. Lisa, Martin, Elin och Agneta kom dit senare på kvällen och så såg vi på tv. Lucas somnade på ett täcke på golvet inne i mormor & morfars sovrum, drygt en timme senare än vad han brukar somna men jag tyckte inte att det gjorde något med tanke på hur tidigt han hade vaknat idag så då kanske han förhoppningsvis sover liiite längre imorn. Men det är väl att hoppas på för mycket..



Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback