101213

När Lucas hade sovit på förmiddagen förut så åt vi lite lunch och sen gick vi ut en sväng, jag tog ut pengar och så åkte vi buss upp till I17 för att lämna in det sista pappret och betala 100 kr i avgift för kurserna som jag ska läsa till våren så nu är det klart. Sen tog vi en promenad hem. När vi kom hem satte jag mig för att plugga lite till och Lucas körde med sina bilar.

Nu på eftermiddagen har det blivit bus & lek och mys i soffan. Jag gjorde varm choklad och tog fram pepparkakor och så såg jag & Lucas på Luciatåget på tv, myyys! ♥ Sen blev det såklart välling för Lucas och så såg vi på julkalendern och nu sover Lucas. Johan kom hem för en stund sen, han åkte till torp med Tc efter jobbet för att handla lite. Nu ska jag plugga lite inför provet som vi ska ha imorn, sen ska jag duscha och sova så att jag är pigg imorn.


Busunge! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback