Halva tänder & ont i rumpan..

Imorse gick jag upp vid 7, sminkade mig och åt frukost. Sen gick jag in och la mig och myste med mina älsklinar en liten stund innan jag cyklade till skolan vid 8. Vi började vid halv 9, fick mängder med information fram till 12. Då hade vi lunchrast fram till 1 och sen skulle vi få lösen till datorerna och lite sånt innan vi skulle sluta vid 2. Men när vi slutade för lunch vid 12 så cyklade jag upp till shell för att köpa nåt att äta och ta ut pengar till t-shirtar som man kan köpa på skolan som man ska ha i köket. Iaf så köpte jag nån liten pizzabit som jag åt på vägen tillbaka till skolan, så när pizzan nästan var slut och jag strax var framme vid skolan igen så lossnar halva min tand..
(För er som inte vet så ramlade jag på isen 2004, ena min tand gick av på hälften och så limmade tandläkaren dit den igen och efter det har den lossnat ett par gånger och blivit dit limmad igen..) Och nu lossnade den igen, hade dock inte kvar den biten som lossnade. Så jag fick ringa till skolan och säga att jag inte kunde komma på den sista lektionen för att istället gå till tandläkaren och se om jag kunde få en akuttid. Som tur va fanns det en tid redan klockan 2, så jag cyklade hem en sväng och lämnade skolböckerna innan jag cyklade tillbaka till tandläkaren. Där gjorde dom en ny tand av någon slags plast som dom värmde dit, om jag fattade rätt. Det tog bara 20 minuter :) Och det ser nästan bättre ut än vad det gjorde innan.

Mycket tjat om min lilla tand.. Efter tandläkarbesöket så cyklade jag hem igen och så tog vi bilen till överby en sväng och träffade Lucas farmor & faster :) Nu sover Lucas och jag & Johan har ättit tacos, nu ska vi se på film! Sen blir det sängen, vet inte ens om jag orkar se färdigt på filmen. Är rätt trött så vi får se. Imorgon ska Lucas va hos sin mormor då jag & Johan ska åka iväg och hämta en kompressortank som Johan har köpt och sen blir det en tur till Ullared när vi ändå är åt det hållet :P

Btw så har jag ont i rumpan efter allt cyklande idag, va ett tag sen jag cyklade :P


Världens sötaste med fötterna på kudden ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback