Sista dagen..

Idag var sista dagen som jag var mammaledig.. Känns väldigt tråkigt! :( Kommer verkligen sakna att hitta på saker med min lilla prins varje dag! ♥ Men nu är det Johans tur att vara hemma med Lucas :) Träffar ju Lucas & Johan på eftermiddagarna och helgerna, så då kan vi hitta på massa roliga saker!

Imorgon börjar jag plugga, ska gå vuxenutbildningen - Restaurang & storkök, steg 1 Måltidsservise.. Skriver lite mer om det imorn när jag har vart där. Johan va snäll och lovade att köra dit mig imorn så att jag slipper stressa ♥

Nu ska jag gå in och lägga mig och mysa med min lilla busunge, han vaknade för en stund sen och ville inte somna om. Sen går jag och lägger mig så att jag är pigg imorn. God natt!


Kommentarer
Postat av: Malin Lindgren

Fin ny design på bloggen! = )

2010-08-18 @ 22:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback