Promenad x3

Nu ska jag strax gå och lägga mig! Är väldigt trött. Vaknade ju vid 7 imorse som vanligt och sen gick jag ju en timmes promenad. Sen satt jag i soffan i knappt 1½ timme och såg klart en film medans Lucas sov. När Lucas vaknade så åt vi lite och sen gick vi ner till lekplatsen och träffade Johanna & Noel :) Lucas sprang runt överallt och skulle klättra på allt, inte en lugn stund :P



När vi kommit hem så läste vi lite böcker, men vi hann inte vara hemma så länge innan Johan kom hem :) Så då blev det en promenad till, gick till ica och handlade lite till maten och sen gick vi hem och stannade utanför lägenheten och lekte. Lucas kastade sten som vanligt :P När vi kom in var klockan nästan 7 så det blev lite mer lek innan Lucas somnade. Johan lagade tacos och så såg vi på "Änglavakt".

Nä nu ska jag iaf sova!! God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback