Måndagen

Gårdagen började inget bra.. Lucas sov dåligt under natten vilket betyder att jag också sov väldigt lite. Så jag var väldigt trött när Lucas vaknade och ville upp. Dessutom så är det bara ett par dagar kvar innan jag börjar plugga, börjar på torsdag så jag hade lite ångest över att jag snart inte kommer få va hemma med min lilla prins hela dagarna längre. Längtar inte efter skolan alls, vill vara hemma längre med Lucas :( Men nu är det Johans tur att vara hemma med Lucas!! :)

Efter lunch blev jag på lite bättre humör, så jag bestämde att vi skulle gå ut och leka istället för att sitta inne och sura. Bättre att njuta av dom dagarna jag har kvar hemma och göra roliga saker med min lilla älskling! Men precis när vi var klara att gå ut så ringde mormor och så bestämde vi att vi skulle åka till torp istället. Jag behövde köpa present till mamma & Johan och lite kläder till mig. Började med att fika när vi kom till torp och sen kollade vi i affärer :) Mormor hittade present till både mamma & Johan som hon köpte men jag hittade inget till någon av dom. Men jag hittade lite kläder till mig, ett par tights och en lång kofta :) Sen kom Johan ut till torp också men han träffade Tc & Daniel så han gick iväg en sväng med dom medans jag provade kläder. Tro det eller ej men jag tog inga bilder alls under gårdagen. Men det blev iaf en bra dag trots att jag vaknade på fel sida :)



Min underbara familj! ♥

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vad är det du skall börja studera? :) Lycka till

2010-08-17 @ 21:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback