Måndag

Igår hände det inte något speciellt.. Jag & Lucas åt frukost och busade som vanligt, sen vid halv 11 kom Johan hem från jobbet för att han inte mådde bra. Så han låg i soffan under dagen och Lucas sprang runt och lekte :)

Jag kände att jag behövde komma ut lite eftersom det var ganska fint väder, så jag tog med Lucas ut till en lekplats så att han fick springa lite. Efter det gick vi till affären för att handla lite till maten. Köpte även vattenmelon till mina pojkar (jag gillar inte melon). Lucas va gnällig under dagen, vissa stunder va det ingenting som passade.. Men jag tror att det är tänder på väg så då är det inte så konstigt om han är lite småsur.





Ute på lekplatsen :)


När vi kom in igen så gjorde jag lunch till oss och sen kollade Lucas och Johan på bilrally och monster jam och sånt där som dom gillar :P


Lucas & pappa koncentrerade på bilarna


På eftermiddagen ville Johan ha lite frisk luft så vi gick ut en sväng, skulle inte gå så långt egentligen men när vi kom tillbaka hade det nästan gått en timme och det var dags för Lucas att få välling och sova. Sen lagade vi mat och såg på film :)






Upp och ner :P



Ute på promenad ♥

Johan hade kameran och jag sprang efter en busig Lucas.

Kommentarer
Postat av: Frida

Tack :) är inte riktigt säker, men de duger ;)

2010-08-05 @ 00:23:38
URL: http://fridaaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback