Freedag!

Min dag började med Livsmedelshygiens teori i skolan mellan 8.30 och 12.00. Efter det gick jag hem och åt lunch med Johan & Lucas :) Vid 3 blev det en tur till leklandet för massa lek & bus, Lucas tycke att det var riktigt skoj! Vi var där i drygt 1 timme och sen när vi skulle åka därifrån så blev han jättearg och sprattlade när vi skulle ta på honom skorna :P Åkte ut till torp och kollade på jacka till Lucas, men vi köpte ingen idag. Åt lite mat och sen handlade vi lite inför kräftkalaset innan vi åkte hem. Klockan va nästan halv 8 när vi kom hem och Lucas somnade med en gång efter en flaska välling. Nu ska jag lagga mig i soffan bredvid Johan och kolla på Anna Phil :) Imorn blir det kräftkalas!

Lite bilder från leklandet!








Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

tog johan en liten powernap i bollhavet eller? ser precis ut som han vilar haha

2010-08-28 @ 07:20:50
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback