Fredagen den 13!

Igår fick jag sovmorgon av Lucas. Jag vaknade före honom och jag kommer inte ens ihåg när jag vaknade före Lucas sist.. Men först vaknade jag vid 7 och då sov Lucas fortfarande, tänkte att han nog skulle vakna snart eftersom han brukar vakna vid 7. Men så somnade jag om och vaknade igen vid 8 och Lucas sov fortfarande, han vaknade strax efter det men då hade jag iaf fått sova en timme längre än vad jag brukar :)

Johan kom hem vid 12 eftersom det var fredag :) Så åt vi lunch och sen vid 2 gick vi till museet och lekte på barnutställningen.



Lucas tyckte att det var lika kul igen, och efter en timme så gick vi och fikade lite och när vi kom tillbaka till utställningen så hade Melissa, Marcus & Vincent kommit dit :) Så lekte vi där en stund till innan vi gick hem och hämtade bilen för att sedan åka till mamma & Emma.


Mina älsklingar leker med stenar


Min snygga lillasyster som älskar att vara med på bild ♥

Ossi vill leka :)


På kvällen när vi var hemma igen så blev det film & popcorn! När filmen var slut åkte Johan till Ed och jag gick och la mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback