Baka baka liten kaka..

Idag har jag bakat bröd & kolakakor på skolan. Var en ganska lång dag idag, men lektionen före lunch gick fort när vi bakade :) Började halv 9 och bakade fram till halv 12, då hade vi 1½ timmes lunchrast. Efter lunchen så hade vi arbetsmiljö & säkerhet, skulle ha slutat 4 men vi slutade vid 3 istället för att läraren skulle på möte.

Hade tänkt ta bussen hem eftersom jag hade en del att bära, men eftersom vi slutade tidigare så orkade jag inte vänta en halvtimme till nästa buss. Så jag gick hem istället, det var inte så kul eftersom det var ganska tungt att bära på allt. Fick så fruktansvärt ont i ryggen av väskan, men precis när jag höll på att dö av att de gjorde så ont i ryggen ;P så såg jag Frida & hennes kompis på en uteservering så jag satte mig och pratade med dom en liten stund, väldigt skönt att få vila ryggen lite innan jag gick sista biten hem :P haha ne så farligt va de inte men de va skönt att ta av väskan lite!

Johan & Lucas har vart i Ed hela dagen, Johan skulle greja med Sebbes bil så Lucas har vart med sin faster Carro :) Tror att dom har haft kul idag, men jag har saknat dom! När jag kom hem så va det jättetyst i lägenheten, kändes konstigt att inte ha en liten busunge som sprang runt och lekte. Jag hängde upp tvätten och diskade lite och sen la jag mig i soffan och såg på Cougar town. Johan & Lucas kom inte hem försen 8 och då skulle Lucas sova så jag har nästan inte sett Lucas alls idag, bara en halvtimme före skolan.. :( Men imorn går jag bara till klockan 12 så då ska jag busa med min lilla älskling hela dagen sen ♥ Nu ikväll har jag & Johan ätit mina nybakade brödbullar och sett på Anna Phil :)

Mycket text och inga roliga bilder att lägga upp.. Men som ni säkert vet så kan jag nästan inte lägga upp ett inlägg utan bild, så det får bli en bild som jag tog för ett tag sen.




Kommentarer
Postat av: Frida

det var trevligt att träffa dig på stan :) fin bild!! :)

2010-08-26 @ 22:39:09
URL: http://fridaaans.blogg.se/
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

ja de va trevligt :)

ja de kan vi säkert göra :D

kram

2010-08-27 @ 20:01:33
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback