Promenad i vårvädret!

Idag mår jag & Lucas bättre! Vi är fortfarande lite hostiga och snuviga men mycket piggare! Så vi gick på promenad tillsammans med mamma, Emma & Sara på förmiddagen. Efter det gick vi hem och åt lite och städade lägenheten innan vi åkte hem till mamma & Emma. Har ätit tacos och sett på talang och solsidan.

Fick dessutom påskägg av mamma & Emma :) Lucas fick 2 pyjamaser och ett par solglasögon i sitt, jag fick strumpbyxor (som jag har kollat på men inte känt att jag har haft pengar till eftersom dom kostade 200..) och Johan fick gooodis! :)







Lucas gungade för första gången, han tyckte att det var kul! ♥

Kommentarer
Postat av: Frida

Cooling där ^^

2010-04-03 @ 11:07:30
URL: http://fridaaans.blogg.se/
Postat av: Emma (bonusmormor)

Vilka fina bilder!! Det är tydligt att Lucas ser upp till sin söta moster Sara (i dubbel bemärkelse) när de gungar :)

2010-04-03 @ 12:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback