Fredagen den 17/4

I lördags lämnade vi Lucas hos hans mormor vid 6, han skulle vara där under kvällen och sen sova där. Första gången vi lämnade honom över natten.. Sen cyklade jag & Johan till bowlingen där vi hade bokat bana. Vi bowlade i 2 timmar! Det var riktigt roligt speciellt eftersom jag vann :P 706 mot 672 :D Efter det åkte vi till thairestaurangen och åt bufé, gott! Och efter det hyrde vi en film och cyklade hem och myste i soffan.

Blev en riktigt mysig och rolig kväll med min älskling! 3 år har vi vart tillsammans nu
Saknade ju såklart min lilla bebis väldigt mycket, men samtidigt var det mysigt med lite tid bara med Johan! Sov hela natten utan avbrott, vilket också var väldigt skönt och sen vaknade jag vid 9 pigg och glad. Så åt vi frukost och sen åkte vi hem till mamma och pussade på Lucas ♥



Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg!

sv: tack gulle du :)

2010-04-21 @ 18:46:30
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: Dorothea - Ett nästintill trillingliv.

Vilka mysiga bilder :)

2010-04-25 @ 19:46:52
URL: http://www.alltforforaldrar.se/theans/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback