100429

Idag har jag och Lucas har lekt massor här hemma :) Har även tränat lite och kört 3 tvättar, men annars har gjorde vi inte så mycket på dagen. På eftermiddagen när Johan kom hem så hann vi med en del däremot.

Vi åkte till banken direkt när Johan kom hem, fixade lånet som vi ska köpa bil för. Sen åkte vi till torp, Johan släppte av mig & Lucas vid maxi så gick vi in och handlade mat medans Johan åkte bort en sväng till biltema för att köpa lite saker som han skulle ha. Han kom till maxi lagom till att vi var klara där. Så då åkte vi hem och började städa, eller Johan lekte med Lucas en stund eftersom dom inte hade setts på hela dagen och jag dammade och plockade undan överallt. Sen gav jag Lucas välling medans Johan dammsög lägenheten. När lägenheten var städad och Lucas sov så lagade vi mat, lax & potatis med rom-sås :) Medans laxen var i ugnen så bakade jag phiadelphiaost tårta som vi ska ha på mitt kalas på lördag, hoppas den blir god för jag har aldrig gjort den förut, det är mamma som har bakat dom förut.. Nu har Johan gått och lagt sig, så det ska jag också göra! Imorn fyller jag 20! :)





Mammas älskling ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback