100410

I lördags åkte jag och Johan till frisören, Johan blev snygg i håret när han var klar! Men jag blev inte nöjd :( Får väl sen när jag duschar senare idag och fixar till håret lite hur jag känner.. Men det är verkligen inte kul att gå från frisören och inte vara nöjd..

Efter det åkte vi till Ed, där bowlade vi med Johans mormor & morfar, moster, morbror, 4 av hans kusiner och föräldrar :) Det var kul! När vi hade bowlat i en timme så åkte vi hem till Johans mormor & morfar och fikade lite innan vi åkte "hem". På kvällen åt vi grillat för första gången i år, riktigt gott! Johans föräldrar hade köpt hem kött och potatis som vi åt. Kvällen avslutades med att se Millennium på tv.








Farfar spelar gitarr och sjunger :)



Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

va jobbigt när man inte blir nöjd :(

men d brukar kännas bättre när man fått fixa till d själv sen :)

2010-04-11 @ 13:37:11
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Postat av: Jeanette

härlig blogg med mycket bilder , det gillar jag:)

2010-04-12 @ 19:17:50
URL: http://principes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback