Tisdag

Inatt sov vi inte så bra, eller Johan sov tror jag, hoppas det eftersom han skulle upp tidigt och jobba. Men jag och Lucas sov inte så mycket. Sov mellan 00-03 sen vaknade Lucas och var pigg, vi låg kvar i sängen och jag gav Lucas nappen lite då och då när han ville ha den. Försökte sova lite mellan gångerna Lucas ville ha nappen, men det blev nog inte så mycket sömn då. Vid 6 ammade jag Lucas och sen lyckades vi somna om i en timme iaf. Det här är nog den natten jag sovit sämst sen Lucas föddes. Han brukar sova riktigt bra på nätterna, ofta sover han hela natten :)

Jag valde att stanna hemma idag istället för att gå till öppna förskolan, kände att jag inte riktigt orkade det efter så lite sömn. Men vi har iaf gått en promenad, handlade lite mat och Lucas sov i vagnen en stund :) Väldigt skönt väder ute.
Johan slutar om en halvtimme och är väl hemma vid 20 över 4, så då ska jag laga mat. Tror det blir pasta med någon sås till. Skulle pröva något nytt, så vi får se hur det blir.
Jag är verkligen inte bra på att laga mat, Johan är mycket bättre på det än mig, så jag kan behöva prova lite olika saker för att bli bättre på att laga mat! Så då kan Johan mysa lite med Lucas medans jag är i köket :) Jag kan ju göra lite lättare maträtter, men då blir det ju oftast samma sak när jag lagar mat. Så det skulle vara lite kul att kunna göra lite olika saker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback