Födelsedagsfirande

Denna veckan har jag & Lucas haft mycket planerat så jag har inte hunnit sätta mig vid datan och skriva nåt inlägg. Men nu tänkte jag uppdatera lite :)
Först tänkte jag lägga upp lite bilder från lördagen den 29 Augusti, då vi firade mammas, som fyllde 40 år söndagen den 30/8!







Firandet började hemma hos mamma & Emma där alla samlades för att överraska mamma :) Därifrån åkte vi vidare till bowlinghallen, delade upp oss i lag och spelade i en timma.
Väldigt roligt! Men det gick inte så bra för mig, brukar faktiskt gå bättre. Men jag sprang runt och tog massa kort och var inte riktigt koncentrerad på själva spelet ^^







När vi bowlat färdigt så fikade vi lite innan vi åkte till gokartbanan. Alla utom jag, morfar, Agneta, mormor och Lucas körde. Tog flera hundra kort när dom åkte skulle jag tro. Dom verkade ha väldigt kul trots att det spöregnade. När dom kom in igen så va dom blöta trots regnstället. Johan vann och fick en medalj :)








Efter gokarten hamnade vi hemma hos mormor & morfar. Agneta och mormor hade åkt dit medans vi va på gokartbanan och lagat mat. Det serverades grön ärtsoppa till förätt, till varmrätt serverades det köttfärsgrotta, potatis, rårörda lingon och wookgrönsaker i grädde och till efterrätt var det
hallonmousse med björnbär. Jättegott!
När vi hade ätit klart så blev det 7-kamp som Emma & Andreas hade gjort :) Massa skumma tävlignar med spikar, hamra och mäta :P Sista tävlingen gick ut på att äta upp en munk och en kaka från en talrik med händerna på ryggen, bästa tiden vann.


Efter en väldigt trevlig och rolig dag så åkte jag & Lucas med hem till mamma & Emma och sov där. För Johan hade åkt till Ed efter maten för att festa med sina kompisar och jag hade glömt nyckel till lägenheten. Men det va mysigt att sova hos mamma, jag & Lucas sov i bäddsoffan i Saras rum :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback