Torp & bio

Åkte till torp förut vid 12. Träffade Carina, Carro & Emil och gick och kollade i massa affärer. Efter en stund så tröttnade Emil & Johan på att gå i klädaffärer så dom gick och kollade på spel til play station istället, medans jag, Carro & Carina gick och provade kläder :) Lucas sov gott i vagnen, han brydde sig inte speciellt mycket. Jag hittade ett par svarta jeans på vero moda och en blå kofta på gina tricot, men jag la undan dom och funderade lite medans vi gick och åt mat.

Tillslut bestämde jag mig för att köpa både koftan (200) och jeansen (300) och Johan köpte ett spel till play station. Innan vi åkte hem handlade vi lite på maxi, kom hem vid 5. Nu sitter Johan och spelar det nya spelet, Lucas har ätit och legat och pratat lite så nu sover han igen :) Jag börjar bli lite rastlös här framför datan så jag får väl se om vi hittar på något annat. Men ikväll ska iaf jag & Johan på bio, ska ju se den nya Beck!! :) Ska kanske äta thai-mat innan, får se vad bestämmer oss för. Ska lämna Lucas hos hans mormor först.




Världens finaste! ♥

Kommentarer
Postat av: Ida

Ååå vilken fin bild!!



Vad skönt och höra. Då slipper man oroa sig och undra vad som är fel:) Men får ju hoppas han kommer ur den perioden snart ändå. Och jag får väl lägga mig tidigare men man blir nog ändå trött när man sover så hackigt.



Hoppas nya Beck är något att ha, du får uppdatera sedan! Ha det så mysigt!

2009-09-26 @ 19:28:10
URL: http://petterssonida.blogspot.com
Postat av: rebecca

söt! :)

2009-09-26 @ 19:39:08
URL: http://rkittelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback