Söndag

Var ju på torp med mamma, Emme & Lucas. Mamma och Emma köpte jättemycket fina kläder och skor och jag köpte två par sockar och en dreggellapp till Lucas. Dessutom fick jag en jättefin klänning som jag ska ha på Lucas dop och Lucas fick två bodys och en tröja med Emil i Lönneberga på, av mamma & Emma :) Tack så jättemycket!

Vid 5 åkte vi hem till mamma & Emma och vid halv 6 kom Johan dit från Ed :) Jag och Johan skulle egentligen träna, men ingen hade någon större lust till det. Så vi bestämde att vi skulle göra det på måndagen istället :) Jag var trött efter att ha gått på torp mellan 12 och 5 i två dagar, så vi åkte och handlade och åkte hem och lagade mat istället.
Fzst innan vi åkte från mamma & Emma så badade jag & Lucas i deras badkar :)






Mammas älskling!




Kommentarer
Postat av: Malin Lindgren

myyys ni ser ut och ha i badet<3

2009-09-28 @ 13:12:52
Postat av: F I L I P P A - fotobloggen♥

Åh, gud vad söt!!

2009-09-28 @ 14:46:29
URL: http://filippaelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback