Söndag

Tack för alla kommentarer. Både för svaren på frågorna till er och dom andra kommentarerna! Nu är det ännu fler som har svarat på frågorna :) Men ni som ännu inte har gjort det får gärna göra det, om ni vill. Skulle vara roligt om ni iaf skrev vem ni var och hur ofta ni läser bloggen. Det är roligt att veta vilka ni är som läser min lilal blogg!
Fortsätt kommentera, är roligt att läsa det ni skriver!



Idag har Johan åkt till Ed, han åkte redan klockan 8 imorse. Jag & Lucas ska åka till torp tillsammans med mamma & Emma :) Ska se om jag hittar något fint att ha på mig på Lucas dop! Skulle åkt nu vid 11, jag & Lucas är i stort sett klara, men jag fick ett mess av mamma vid halv 11 där det stod att dom precis hade vaknat. Så nu matar jag Lucas och väntar på att sömntutorna ska bli klara :P

Ikväll ska jag & Johan träna igen :) Skulle egentligen behöva träningskläder, för nu tränar jag i mina mjukisbyxor och ett linne. Det betydet att jag inte kan använda mjukisbyxorna till något annat, eftersom dom inte luktar så gott efter träningen och vi har bara tvättid en gång i veckan.. Så ett par träningsbyxor och en tröja till de hade inte vart fel.


Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Malin Lindgren

Du får berätta se vad det blev för köp på Torp :) När ska Lucas dop vara? <3

Ska försöka komma och hälsa på i veckan =)

//Malin

2009-09-27 @ 17:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback