Segstartad lördag

Klockan är redan 20 över 2 och vi har typ inte gjort något speciellt. Jag & Lucas vaknade vid halv 8, bytte blöja och ammade. Sen somnade vi om, vaknade igen vid 10 och då vaknade även Johan. Låg och myste alla 3 i sängen en stund :) Sen gick vi upp och åt frukost, fastnade i soffan, Johan franför play station, jag framför datan och Lucas somnade :) Efter en stund kom Martin och Lisa ner, dom skulle hämta sin tvätt som hade hängt kvar i torkrummet medans jag tvättade. Dom skulle ner till stan en sväng, men även dom fastnade i soffan en stund. Martin framför playstation med Johan och Lisa och jag myste med Lucas. Sen gick dom för att hinna till stan innan affärerna stängde.

Johan sitter fortfarande och spelar och jag försöker komma på något vi kan göra idag... Börjar bli lite rastlös nu. Får väl laga lite lunch och hitta på något sen :)



Mys <3




Vad ska ni hitta på idag? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback