Öppna förskolan & kalas

På tisdagen gick jag och Lucas till öppna förskolan :) Lucas började med att ligga på filten på golvet och titta på leksakerna tillsammans med dom andra barnen, sne flyttade han till babysittern medans jag målade lite på gipsbokstäverna som jag & Frida började på förra veckan. Hon som skulle trycka Lucas händer och fötter va sjuk så vi får göra det nästa vecka! Sen blev det lite fika innan jag & Lucas gick hemåt. När jag kom hem bytte jag kläder, det va så fruktansvärt varmt, och sen gick vi ner till ica spara och mötte upp Frida, mamma & Max. Gick in och handlade lite och gick sedan upp till min lägenhet och städade. Strax före 6 kom mormor och strax efter 6 kom Johan, då hade vi dukat fram smörgås och massa gott pålägg. Så då blev det lite paketöppning för Johan och kvällsmat :) Vid 7 kom även Emma dit och så tog vi fram lite kakor som mamma & mormor hade bakat :)
Johan fick 600 kr av mormor & morfar och en stor tavla av mamma & Emma, den ska han hämta ut om någon vecka när den kommer till affären.


På väg till och på öppna förskolan :)



Överraskningskalas för Johan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback