Öppna förskolan

Idag har jag och Lucas vart på öppna förskolan :) Gick ner mot stan vid halv 1, men eftersom vi inte skulle vara på öppna förren 1 så passade jag på att köpa present till Elin som fyller 18 år imorgon och till Lisa som fyller 20 år på fredag :)

När vi kom till öppna så låg Lucas på filtarna på golvet tillsammans med Tiger och Neo en stund och kollade på leksakerna :) Sen sjöng vi lite. Efter det så satte jag Lucas i en babysitter där han satt och pratade en stund innan han somnade, jag passade på att pyssla lite :)

Lagom till fikat vid 3 kom Becka dit en sväng, jag målade klart och matade Lucas och sen gick vi därifrån vid kvart i 4. Becka skulle med ett tåg och jag gick hem. Nu ikväll har jag & Johan ätit fiskbullar & potatis och sett på Greys anatomy. Nu ser vi såklart på idol!



Sötnos ♥



Fick en body på öppna som jag målade en björn på :)
Nu är även bokstäverna klara!



Gipset med tryck av Lucas hand & fot hade torkat så jag kunde ta med det hem! :)







Tack för alla kommentarer! Fortsätt kommentera! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina/trevliga saker man kan göra där på öppna förskolan =)

2009-09-30 @ 14:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback