Måndag

Har än så länge inte hänt något speciellt idag. Jag har sett lite på O.c medans Lucas sov, ätit lite lunch och så har jag och Lucas pratat, busat och myst massa! :) Johan slutar om en halvtimma typ, så han är väl hemma om en timme. Får se vad vi hittar på då, behöver handla lite mat.






Just nu går det två filmer på bio som jag & Johan vill se!! "Beck - I stormens öga" och "Flickan som lekte med elden".  Så vi får se om vi har pengar att lägga på två bio filmer och om någon vill vara barnvakt åt Lucas en stund en kväll eller två. Men framför allt får vi se om jag vill lämna min lilla prins för två filmer.. Det är ju i och för sig bara typ två timmar per film, men det är låång tid utan Lucas!!






Tänkte lägga upp lite bilder som jag tog med min vattentäta kamera igår :)








Inte värsta modellen av kameran, men det blir iaf ganska bra bilder :)









Lämna gärna en kommentar när du besöker bloggen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback