Fika vid vattnet

Nu är helgen slut, men det känns faktiskt som om helgen her vart riktigt lång för en gång skull! Tänkte imorse när jag vaknade att nu är Johan på jobbet, det va ett tag sen han va de.. Eller nej det va ju bara två dagar sen kom jag på sen, men det kändes som om det hade gått fler dagar. Men det har vart en härlig helg, med både små utflykter, nödvändiga saker som städning och massor med mys här hemma med min lilla familj!♥

Sitter i soffan med en sovande Lucas bredvid mig :) Vaknade vid halv 7 imorse och ammade Lucas, sen somnade vi om och vaknade igen vid 9. Jätteskönt att Lucas sover så bra på nätterna! Man är mycket piggare på dagarna då :) Idag har vi inget planerat, får se om vi kommer utanför dörren och hittar på något eller om det blir en mysdag hemma.

Tänkte lägga upp lite bilder från igår em/kväll. Efter att vi städat lägenheten, nästan allt på punkt listan. Så frågade vi Johans föräldrar om dom ville komma till Uddevalla och fika lite med oss. Det ville dom, så vid 5 kom Carina, Roland och Emil hit :) Hade även ring min mamma och frågat om dom oxå ville fika med oss, så mamma, Emma, Frida & Sara kom oxå till oss vid 5.
Kokade lite kaffe och åkte sedan förbi ica och köpte lite bullar & kakor innan vi åkte till Gustavsberg. Satte oss vid vattnet och fikade & pratade :) Väldigt trevlig & mysig kväll blev det!

Frida & Emil kollar utsikten :)

Mamma, Emma, Carina & Sara.


Roland fiskar.

Max & Sara.


Lucas & Emma :)


Frida, Roland & Johan :)


Gustavsberg


Emma, Mamma, Carina & Max :)


Frida & Roland.

Johan & Sara.


Jag & Sara :)


Johan, jag & Frida :)


Emil, Roland & Johan :)


Jag prövar min nya vattentäta kamera :)


Max, Emil & Johan :)


Spindeln på mitt ben.

Emma & Mamma.

Frida, Carina & Emil :)


Frida & jag


Sara :)


Jag


Carina, Emil, Johan & Roland


Jag & Johan! ♥


Gustavsberg

 

 

 

 

 

 

 

 

Lämna gärna en kommentar när du besöker bloggen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback