Måndag

Måndag morgon och jag har inget planerat för dagen, hamnar i soffan och äter frukost & myser med Lucas. Efter en stund ringer mormor och frågar om hon & morfar får komma hit och äta lunch. Dom skulle komma vid 12 och ta med sig sallader från cactuz :) Så jag plockade undan lite, startade en diskmaskin och passade på att städa toan innan dom kom. Mormor kom först, lite tidigare än bestämt, hon hade vart på kontroll av sin hand som hon hade gips på för ett tag sen. Strax efter mormor kom Lisa ner, och sen kom morfar med maten :) Morfar hade köpt 4 sallader, 2 skinka och 2 lax. Med vi delade på två, så vi fick en lax och en skinka kvar.

När vi hade ätit så åkte morfar iväg igen, han skulle på något möte tror jag. Lisa gick 2 trappor upp till sig för att göra sig iordning, mormor busade lite med Lucas och jag sminkade mig. Sen gick vi ner till stan, började med att köpa blått band till Lucas dopklänning. Sen gick vi vidare och kollade på lite presenter, kan inte skriva vilka affärer vi va inne i eftersom den personen som ska ha presenterna kanske läser det här. Vid 2 gick mormor till frissan, hon skulle klippa sig och slinga håret :) Så jag, Lisa och lucas gick vidare och kollade på stan, jag köpte nagellack till mig och Lisa köpte en tröja :)
Gick en sväng till biblioteket och Lisa lånade en bok, sen gick vi till Ulrika (frisören) och kollade om mormor var klar. Hon var inte riktigt klar, så jag passade på att mata Lucas där. När mormor var klar så gick vi och fikade, mormor bjöd på grillad smörgås. Vid halv 5 kom Johan till cafet oxå, vi skulle gå vidare till polisen. Skulle prata om våran förra hyresvärd, dom kunde inte göra något, men vi fick bra hjälp och tips :)

När vi var klara hos polisen så åkte Johan till våran lägenhet för att hämta våra träningskläder och Lucas bilstol. Jag gick med Lucas hem till mamma eftersom hon skulle passa Lucas medans vi tränade :) Kom till mamma 20 minuter före Johan, när Johan kom åt vi lite smörgås och sen åkte vi till gymmet. Var inte så jättepigg efter att ha gått på torp lördag-söndag 5 timmar per dag och sen 5 timmar på stan innan träningen. Men vi tränade i en timme iaf, sen duschade vi och åkte hem till mamma. Åt god mat och såg på idol :)





Lisa & Lucas :)
(Lisa har presis kommit hem från Turkiet och innan det va hon på cypern = bruuun!)

Kommentarer
Postat av: Malin Lindgren

Brun och snygg Lisa är ;)

2009-09-29 @ 14:41:42
Postat av: Frida Welin

Den tröjan han fått av mig :D:D

2009-09-29 @ 19:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback