Blåsig tisdag

Fortfarande lite förkyld och träningsvärken känns värre idag.. Verkligen inget roligt väder idag, spöregnade imorse när vi vaknade. Nu regnar det iofs inte, men det blåser nästan storm ute ser det ut som.. Kommer säkert börja regna snart igen.

Det är tisdag idag, vilket betyder att det är öppna förskolan vid 1 :) Men jag får se om jag orkar dra ut vagnen i detta vädret, inget kul alls att vara ute nu. Men det hade vart skoj att va på öppna förskolan med Lucas, va ju inte där förra veckan. Men det känns väldigt lockande att lägga sig i soffan med Lucas, sätta på en bra film och göra lite varm choklad. Känns ju lite taskigt att gå till Öppna och riskera att smitta ner någon med min förkylning.. Får se vad jag bestämmer mig för. Just nu lutar det mot soffan..

Ne nu ska jag gå in och mysa lite med Lucas, hör att han har vaknat nu :)
Ha en bra dag!







Lucas i vagnen igår ♥





Sova i mammas&pappas säng! Mammas älskling ♥












Lämna gärna en kommentar när ni besöker bloggen! :)

Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

ses vi på lördag? :)

kram

2009-09-23 @ 21:25:36
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

vinnare presenteras i utlottningsinlägget.. så kika där

2009-09-24 @ 14:52:59
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Ida

hehe förstod det.

Ja så otroligt skönt. Nu äre bara att sätta igång och utforska;)



Ja men andra filmen trodde jag skulle ha ett slut på allting men heepp då får man vänta med spänning tills nästa kommer då:P

2009-09-25 @ 09:09:41
URL: http://petterssonida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback