BVC 24/9

Natten mellan onsdag-torsdag sov jag jättedåligt, Lucas & Johan sov, men jag kunde inte sova. Somnade till någon stund då och då, men större delen av natten låg jag och försökte somna.. Men sen gick jag & Lucas upp vid halv 9 iaf, då vräkte regnet ner och jag satt och höll tummarna för att det skulle sluta innan vi skulle till Bvc vid halv 12.

Det slutade som tur va att regna innan vi skulle gå. Så jag bäddade ner Lucas i vagnen och gick till vårdcentralen. Pratade lite med Malin och hon hjälpte mig att fylla i ett papper från trygg hansa om barnförsäkring till Lucas :) Sen vägde och mätte vi Lucas. Så nu väger han 6460 och är 62,5 cm lång :)

När vi var klara där så messade jag Frida som va hemma hos mamma och passade både Maja & Max. Hon tog med hundarna och kom och mötte oss. Gick hem till mamma och busade lite med Lucas, sen satte sig Frida och pluggade. Under dagen busade vi lite med hundarna, myste med Lucas, åt lunch, Frida pluggade och jag fixade mina naglar! :)

20 i 5 kom Frida på att hennes dans hade börjat för 10 minuter sen.. Som tur va kom Johan precis från jobbet så han körde dit henne innan han kom tillbaka till mig som var kvar med Lucas och vovvarna :) Vi gick en promenad med Lucas i vagnen och vovvarna, halv 7 kom pappa och hämtade Maja och jag, Johan & Lucas åkte och handlade. När vi kom hem åt vi mat och såg på idol :)



Buse ♥



Maja


Max & Maja



Frida :) och mina naglar efter att jag målat dom.

Kommentarer
Postat av: Malin Lindgren

Snygg färg på naglarna =) Älskar lila gör jag!! Får ofta höra att jag passar i den färgen =)

2009-09-25 @ 15:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback