-

Vad roligt att ni ville svara på frågorna! :) En till er! Men jag vet att det är fler personer som läser bloggen än som har svarat på frågorna, så ni som inte svarat får gärna svara :)





Igår blev det en myskväll hemma i soffan tillsammans med mina älsklingar!


Blev först tacos och sen tog vi fram grönsaker, dipp & godis.


Kvällen började med ett avsnitt av Greys anatomy,
sen blev det idol och vi avslutade med Johan Falk - Vapenbröder.












Idag är det lördag, har en del planerat :) Johan har precis vart iväg och besiktat bilen, det gick bra! Nu sitter han och spelar något spel på play station och jag ska gå och duscha strax. Sen ska vi åka ut till torp vid 12 och träffa Johans föräldrar och syskon :) Skulle ta en fika tror jag, och sen går vi väl runt och kollar i lite affärer. Ikväll ska jag och Johan på bio, Beck - I stormens öga. Lucas ska vara hos sin mormor.



Ne nu får jag gå och duscha om jag ska hinna innan vi ska åka :)
Ha en bra dag!!



Glöm inte att kommentera mera ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback