Söndag

Tack för alla kommentarer! Jätteroligt att läsa dom!

Men det är flera personer som säger något i stil med "Jag såg att ni hade vart på öppna förskolan" eller "Jag såg dom fina bilderna på Lucas som du hade lagt upp på bloggen". Jag blir såklart jätteglad av att höra det! Men det skulle vara roligt om ni som sa det oxå ville kommentera på bloggen.



Idag har vi vart i Ed, har inte gjort så mycket. Jag har myst med Lucas och Johan har vart ute med Roland & Uno och grejat med geväret eftersom det är jakt snart. Carina och Carro har bakat massor idag :) Så vi fick nybakt bröd och nybakade bullar förut, Jättegott!! Jag har dessutom skrivit på en tröja som jag köpte igår till Lucas, köpte även såna pennor som man kan skriva på tyg med.
Nu ska vi snart åka till Uddevalla igen :) Tror att pappa skulle komma förbi en sväng sen när vi kommit hem. Sen ska jag även lägga upp lite bilder från Lisa & Elins kalas som vi var på igår :) Får se om jag hinner det idag, eller om jag tar det imorn.


Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

de står i något inlägg..

2009-10-05 @ 10:21:45
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

Godmorgon! Jag vill bara säga att du har tyvärr inte gått vidare till röstning i veckansblogg hos mig. Men om 2-3 dagar kommer en ny så då kan du pröva din lycka igen.

Allt bra med dig idag?

2009-10-05 @ 10:54:44
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Birgitta G

Mysigt att ni sjunger tillsammans du och Lucas.Sång och musik föder ädla känslor.

B.G.

2009-10-05 @ 10:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback