snabb uppdatering

Igår hände det inte så mycket på dagen. Jag satt och grejade lite med en bloggdesign, inte till mig utan till min syster Frida. Blev inte klar, men en del hann jag iaf. Sen myste jag massa med Lucas när han vaknade.


På kvällen när Johan kommit hem från jobbet så åkte vi till mamma & Emma. Åt bakpotatis med räklröra och grönsaker och såg på Män som hatar kvinnor. Tredje gången jag såg den :) Tog med Elvis oxå så fick han leka med sin syster Wilma :) Dom sprang runt hela kvällen. Brottades, smög på och jagade varandra tills dom deckade bredvid varandra i Saras säng :) Det är roligt att Emma och Sara tog med en katt hem oxå för då kan dom träffas och leka ibland. Elvis ska vara hos mamma & Emma i helgen när vi åker till Ed, så då får han va med sin syster i flera dagar :)



Idag är Lucas lite gnällig, inget är bra förutom att ligga på min mage. Så idag blir det nog mycket mys i soffan! ♥ Nu har Lucas somnat på min arm så jag tänkte se lite på one tree hill.
Ikväll ska jag och Johan på bio, Flickan som lekte med elden. Lucas ska vara hos sin mormor. Hoppas han tycker att det är okej idag nu när han är lite mammig. Men han gillar sin mormor och bonusmormor så det brukar gå bra när han är där en stund :)



Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback