Ny design

Nu har jag gjort en egen design! Det är ju inte världens mest avancerade design, men jag har gjort den själv och den är personlig. Dessutom är det första gången jag gjort en design i hela mitt liv, så jag är ganska nöjd faktiskt. Men det är klart att man kan göra bättre om man lär sig lite mer och lägger ner mer tid på det.


Bakgrund                                 Header

(Klicka på bilderna för att se dom större)

Becka var här förut, hon kom vid 2 halv 3 någon gång :) Vi gick till ica och handlade lite och hyrde en film. När vi kom hem igen så visade Becka mig hur man kunde göra en bloggdesign, så det är tack vare henne som jag lyckats pilla ihop en design. TACKTACK! ♥
Sen lagade vi tacos och när Johan kom hem från jobbet så åt vi och såg på film :) Mys!


Ne nu måste jag sova! Öppna förskolan imorn vid 1.
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Malin Lindgren

Fin design! =)

2009-10-26 @ 23:56:44
Postat av: Bus

ja de var rikigt trevligt :)

2009-10-27 @ 13:41:20
URL: http://beckanbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback