Fika på stan...

... med sötaste Becka! Vid 10 imorse ringer Becka och frågar om jag är hemma, hon hade vart på sjukhuset och fått nytt gips, stackarn! Så hon kom upp till mig och Lucas. Jag gjorde mig iordning lite snabbt och matade Lucas innan vi gick ner till stan. Hamnade på espresso house, jag köpte en kopp varm choklad och en choklad muffins som vi delade på och Becka köpte nåt te. Satt där och pratade och hade det mys en stund! Sen gick vi vidare till Lindex där jag köpte en halsduk till Lucas, sist gick vi in på åhlens där jag köpte två par vantar, en body, ett par tossor till fötterna och två dreggellappar till Lucas :) Sen gick Becka iväg för att möta sin bror, tror jag, Och jag & Lucas gick hem.



Fika med Becka!



Nytt till Lucas!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha såna vantar köpte jag till Noel igår :) Fast brun/vita och bruna ist för blå :)

2009-10-22 @ 23:54:03
URL: http://johannaliljaselin.blogg.se/
Postat av: Bus

Ja de var rikigt mys :)

De skall bli grymt roligt med tacokvällen :)

2009-10-23 @ 14:31:59
URL: http://beckanbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback